Posted by: abusyakirin | 12 Julai 2011

Budi Tuan Kusanjung..Jasa Tuan Kujunjung

 Rombongan Kelantan : Hj Afendi, Cg Zuber, Cg Zawawi dan  Cg Amran

Bersama sahabat dan juga Guru saya cg Jad

 

Bersama Sahabat dan juga Guru saya Ustaz Wafi

 

Bersama Pengerusi Gurulatih PSSPGM Selangor juga merupakan Guru saya

Penerangan tentang Cendai pada Ketua Balai Polis Merapoh

memakaikan tengkolok Bugis

Pecahnya Geting maka sempurnalah Majlis Perasmian

Seni keris yang memukau para penonton

Aksi Permainan Parang yang begitu mendebarkan

Aksi permainan Buluh Runcing yang begitu unik dan berseni sekali

Barisan Para pendekar Gayong yang sungguh segak.

Aksi Gerakkan simbat dari Group Reyokiwara ( PSSGM )

khusyuk sungguh pakcik Isa..org kuat gelanggang ni

 

En Kamaruddin Omar atau lebih mesra dengan panggilan Abe Din..Pengerusi Gelanggang.

Pak Ngah Mustaffa yang membenarkan tanahnya di jadikan gelanggang...Moga Allah membalas jasa baiknya.

Srikandi dan puteri ku...

_____________________________________________________________________________________________________________

© KHALIFAHGAYONG.COM (AKU DAN GAYONG)

Hak cipta terpelihara. Setiap artikel yang tersiar di Khalifahgayong.com dihasilkan untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Pembaca bebas menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat Khalifahgayong.com hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan. Manakala untuk penerbitan semula dan berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada artikel ini tidak boleh diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan dalam bentuk lain, sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin KHALIFAHGAYONG.COM terlebih dahulu.

“Aku Dan Gayong”

http://www.khalifahgayong.wordpress.com

Advertisements

Responses

  1. Ramai juga tu. Tapi kenapa Tuan Rumah nuun kat tepi. Tak duduk di tengah – tengah.

    • Abe Wan..kita hormat tetamu..tetamu didahulukan..hahaha

  2. Okay dah ni…hebat juga tu. Nak macam mana lagi.

    • Nanti balik kelantan..boleh singgah bagi sebiji dua..kat kami disini.

  3. Wahai Abusyakirin hamba hendak meminta pertolongan dari tuan hamba,bolehkah tuan hamba memberitahu latihan harian untuk dibuat latihan oleh hamba, kalau senang sila lah menolong hamba yang baru berjinak dengan Gayong ini,..~

    • Assalamualaikum..latihanya ialah pada malam Selasa, Rabu dan Khamis jam 9-11 mlm.

  4. Waalaikumussalam,
    Nampaknya tuan hamba sudah salah faham, hamba bertanya fasal latihan harian ataupun senaman, orang putih kata daily routine atau workout, Terima kasih

    • oo..ingatkan apa..hehehe..there’s nothing secret recipe..hahaha..berlatih sekerap mungkin..dan pasikan rehat yg cukup..yg penting perlu berguru..yakni perlu dibimbing oleh guru secara teoro dan praktikal

  5. hmm ok la apa kata hamba nak minta sedikit advice, macam mana nak buat sepakan seperti juring dan yang lain basic2, sebab tak dapat sepak dengan betul lagi ni,Terima Kasih

    • kena berjumpa guru..bab ni praktikal lg elok..dari teori..

  6. oh baik, apaapa pun terima kasih dan saya meminta maaf kerna telah menyusahkan tuan ahmba melayan kerenah saya

  7. oh baik, apaapa pun terima kasih dan saya meminta maaf kerna telah menyusahkan tuan hamba melayan kerenah saya


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: